Welkom in groep 8

Een groep van 29 kinderen met op alle dagen juf Renee!
Je vindt ons lokaal op de eerste etage rechts van de trap.

Excursies en uitstapjes
In groep 8 ga je er meerdere keren per jaar op uit. Zo is er aan het begin van het jaar het uitje voor de Monumentendag, gaan de meiden op Girlsday en zijn er meerdere sportactiviteiten bij het Cios. We krijgen gym van meester Michiel en soms ook van juf Renee, muziek van meester Roel en HVO van juf Marit. Ook ga je in groep 8 langs verschillende middelbare scholen en is er het schoolkamp dat 3 dagen duurt!

Toetsen
In groep 8 wordt de IEP eindtoets afgenomen.

Musical en afsluiting van het jaar
Als klap op de vuurpijl is er in groep 8 aan het eind van het schooljaar een musical en afscheidsfeest om zo de tijd op de basisschool gedenkwaardig af te sluiten.

Open dagen VO scholen
Via onderstaande link kun je in één oogopslag zien wanneer de vo-scholen in onze regio open dag houden. Vul hiervoor de postcode of vestigingsplaats in, klik op 'zoek' en je krijgt een overzicht van de eerstvolgende open dagen.
Open dagen planner