Welkom in groep 7

Een groep van 28 kinderen met op maandag, dinsdag en woensdag  juf Shirley en op donderdag en vrijdag juf Maria

Ons lokaal kun je vinden op de eerste verdieping links van de trap. Het is een ruim lokaal met veel licht en fijne plekken om rustig te kunnen werken. Het lokaal is de vroegere aula van de school, er is daarom een 'achterhuis' waar eerst het podium stond. Daar kun je goed dingen opbergen, maar ook in groepjes samenwerken. Er is ook een keukentje in gemaakt. Ons lokaal heeft als enige ruimte naast het digibord ook nog een krijtbord.

Excursies en uitstapjes
In groep 7 ga je er meerdere keren per jaar op uit. Zo is er aan het begin van het jaar het uitje voor de Monumentendag, gaan de meiden op Girlsday en zijn er meerdere sportactiviteiten bij het Cios. Ook krijgen we gym en muziek en op vrijdagen HVO van juf Marit.

Fietsexamen
Ook ga je een aantal keer oefenen met fietsen in een groep. In het voorjaar doe je zowel een theoretisch als een praktisch examen.